Apmaksas un Piegādes politika

 

Pēdējais athauninājums :  24.112025

Šī politika ir neatņemama Distances līguma sastāvdaļa un regulē tiesiskās attiecības starp Pircēju un Pārdevēju attiecībā uz norēķinu kārtību un digitālā satura piegādi.

 

1. Apmaksas kārtība un Drošība

 

Šajā sadaļā ir atrunāta maksājumu apstrādes kārtība, iesaistītās puses un drošības garantijas.

1.1. Maksājumu apstrādes pakalpojuma sniedzējs Lai nodrošinātu maksimālu drošību un caurskatāmību, norēķinus interneta veikalā nodrošina un par maksājumu datu tehnisko apstrādi atbild licencēta maksājumu iestāde. Veicot pirkumu, Jūs piekrītat, ka maksājuma izpildei nepieciešamie dati tiek nodoti pilnvarotajam apstrādātājam:

  • Pakalpojumu sniedzējs: UAB “OPAY solutions”

  • Reģistrācijas Nr.: 302664558

  • Juridiskā adrese: M. K. Paco str. 4, LT-10309 Vilnius, Lietuva

  • Banka: AB “Swedbank” (Bankas kods: 73000)

  • Konta Nr. (IBAN): LT047300010128146199

1.2. Pieejamie apmaksas veidi Mēs nodrošinām tūlītēju pasūtījuma apstrādi, izmantojot šādus drošus norēķinu veidus:

  • Internetbankas maksājumi (Banklink/PIS): Tiešs un drošs maksājums no Jūsu bankas konta (atbalstītas visas lielākās Baltijas valstu bankas).

  • Maksājumu kartes: Visa un Mastercard.

  • Digitālie maki: Apple Pay un Google Pay (ātrajai norēķināšanai ar viedierīcēm).

1.3. Datu drošība un atbildība

  • SSL/TLS šifrēšana: Visi maksājumu dati tiek pārsūtīti, izmantojot drošu šifrēšanas protokolu.

  • Datu neuzglabāšana: Pārdevējs (mēs) neredz un neuzglabā Jūsu kredītkartes datus vai bankas pieejas kodus. Šī informācija ir pieejama tikai maksājumu iestādei (UAB “OPAY solutions”) un Jūsu bankai.

  • Atbildības sadalījums: Par maksājumu transakcijas tehnisko izpildi un finanšu datu drošību tiešu atbildību nes UAB “OPAY solutions”.

1.4. Cenas un Valūta Visas cenas norādītas eiro (EUR) un ietver visus attiecīgajā brīdī spēkā esošos nodokļus. Pirkuma summa no Jūsu konta tiek rezervēta un noskaitīta nekavējoties pēc autorizācijas.

 

2. Piegādes noteikumi (Digitālais saturs)

 

2.1. Piegādes veids un priekšmets Piegādes priekšmets ir digitāls saturs (audio faili), kas netiek piegādāts fiziskā datu nesējā. Piegāde tiek veikta elektroniski, nosūtot unikālu lejupielādes saiti uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.

2.2. Piegādes termiņš

  • Piegāde tiek ģenerēta automātiski un parasti tiek izpildīta dažu minūšu laikā pēc veiksmīga maksājuma apstiprinājuma saņemšanas no maksājumu iestādes.

  • Maksimālais garantētais piegādes laiks tehniskas aizkavēšanās gadījumā ir 24 stundas.

2.3. Pircēja atbildība un rīcība problēmu gadījumā

  • Pircējs ir atbildīgs par precīzas e-pasta adreses ievadi.

  • Ja saturs nav saņemts 24 stundu laikā, Pircējam ir pienākums pārbaudīt e-pasta “Mēstuļu” (Spam) mapi.

  • Ja saite nav saņemta, lūdzam sazināties ar atbalsta dienestu: atbalsts@audiopasakas.lv, norādot pasūtījuma numuru.

 

3. Atteikuma tiesības un Strīdu risināšana

 

3.1. Izņēmums attiecībā uz atteikuma tiesībām Informējam, ka saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.13. punktu, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja tiek iegādāts digitālais saturs, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, un ja pirkšanas procesā ir ievēroti šādi nosacījumi:

  1. Patērētājs ir devis skaidru piekrišanu digitālā satura piegādes uzsākšanai;

  2. Patērētājs ir apliecinājis, ka apzinās atteikuma tiesību zaudēšanu.

3.2. Pirkuma apstiprinājums Veicot pasūtījumu un atzīmējot piekrišanu Noteikumiem, Jūs nepārprotami piekrītat, ka digitālā satura piegāde (lejupielādes saites nosūtīšana) tiek uzsākta nekavējoties, un Jūs zaudējat 14 dienu atteikuma tiesības. Naudas atmaksa par iegādātu un nosūtītu failu nav iespējama.

3.3. Preces neatbilstība (Defekti) Patērētāju tiesību aizsardzības likums paredz tiesības pieteikt prasījumu par preces neatbilstību līguma noteikumiem (piemēram, fails ir bojāts, tukšs vai neatveras).

  • Ja saņemtais fails ir tehniski bojāts, mēs apņemamies to aizstāt ar kvalitatīvu failu 24 stundu laikā no sūdzības saņemšanas.

  • Ja bojājumu novērst nav iespējams, Pircējam ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu.

  • Subjektīva neapmierinātība ar satura māksliniecisko kvalitāti netiek uzskatīta par preces defektu.

 

4. Politikas grozījumi

 

Pārdevējs patur tiesības vienpusēji grozīt šos noteikumus. Jaunā redakcija stājas spēkā ar brīdi, kad tā publicēta tīmekļa vietnē. Uz pirkumiem, kas veikti pirms izmaiņu spēkā stāšanās, attiecas redakcija, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.